»

Sunday, April 24, 2011

Wang bukan segala-galanya.. Tapi segala-galanya Wang...


Hari ni aku xtaw larh npe aty berbunga2 je...http://matcuoi.com


rase happy je.... walaupun bnyk sangat masalah aku nak kne hadapi..hehehe..
hurmm sminggu lagi aku da nak abs pratical kat Pejabat Mara Daerah Sabak bernam ni.. xtaw nak cte perasaan tu mcm mne… kadang2 mcm seronok je nak abs pratical cpt2..yela sbb xsabar nak masuk poly jmpe kawan2..rindu sangat….http://matcuoi.com
 lagipun aku sorg2 je perempuan kat ofis tu… 
staf yg lain smua lelaki..budak pratical yg baru bpe ary masuk kat sni pun lelaki jugak so mcm nk cpt2 abs la… tp sedih pun ade jgak… 
sebab deorg semua baik.. nnti mesti rindu nak pgi keje...
da la deorg semua boleh masuk kepala dengan aku ni…
(maklum la aku satu2nye permata so layanan msti istimewa kan) hihihi..
http://matcuoi.com
nnti klau ade mase aku kenalkan pegawai2 n staf kat tmpat pratical aku ni ye….
Sebenarnye aku ade banyak sangat3 masalah…. 
Tp org kata setiap masalah mesti ade penyelesaiannye.. 
tp aku xtaw nak selesaikan mcm mne tanpa pertolongan spe2… 
2minggu lagi da nk balik poly.. duit 1 sen pun xde.. fon masuk icu dr ary tu xambik2 lagi…
nak ambik je xjadi...da sebulan kot fon kat kedai... 
lesen plak da mati..nak hidupkan pun fikir 2 3 kali... xcaye tgk larh...



tarikh kat situ 16hbln 04 2010 hingga 15hbln 04 2011.. tp aku selambe je ary2 pgi keje bawak kete…huhuhu.. 
nak buat mcm mne kan...duit xde... http://matcuoi.com 
pratical xdapat elaun… xkn aku nak minx duit kat mak ayah je… 
aku ade adk2 lagi yg mak ayah nak kne tanggung… 
tp aku da xtaw nak cr duit kt mne…nak keje da xsempat da… pening2… minggu depan da nak kena balik poly ambik short sem... mne den nak carik duit....http://matcuoi.com 
hurm…da la buku report xsiap lagi… adush ai… poning kepalo den ni haa… 
tapi nasib baik ade org bagi semangat.…ok la…bnyk plak den melalut kan?? Den da xtaw nak melalut ape da..ade mse nnti den cto la perkembangan den yo… den bla dulu yo…
doakan lah den ni copek kayo yo.... 



9 comments:

aisya said...

huhu.. tau xpe.. pening kalau fikir pasal duit ni.. T_T

Cik Aishah said...

taw xpe...pening sgt3 kan..mkn panadol pun tetap xhilang pening tu an...huhu

so sweet story said...

sabar yer cah..ak arap ko tbah aw..=) xmau tension2...hadapi ngn tnang..t msti de pnyelesaian nyer,,ko fokus pd sem pndek nie aw..=)

Cik Aishah said...

waaa..ekau pun da ade blog?? hehehe... orite... thanks darl.. :)

nadeafu chan said...

sabar ye..setiap masalah ada jalan penyelesaiannya :)

Cik Aishah said...

Tu la..tp xtaw ble jalan tu nak siap...hihi.. thanks ye.. :)

azrinrahim said...

sabar ye..nie pasti dugaan bt kamu..incya-Allah pasti kau akan berjaya menghadapinya.. btw, dh follow kamu pon..hehe jom peg blog ayie

Cik Aishah said...

InsyAllah... thanks ye :)

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Post a Comment