»

Friday, March 4, 2011

Hurmmmm..... :(

Assalamualaikum....ttbe terase nak update blog plak mlm ni… sbnrnye aku  baru je balik rumah ni…kuar pukul 8 td…pkul 10 baru sampai rumah..kuar nak pegi tempah something je kt kedai kek td… tp lame mcm ape ntah! Ramai pulak orang2 nak dtg kedai kek tu mlm ni…mlm smlm2 xnk datang…da terpakse aku menunggu dengan jem nye mase lalu kat up town sg.besar tadi (klau taw bawak roti dapat gak makan )


strees je…!! klau da jd pemandu yg berhemah, berhemah sgt la pulak… kura-kura lagi laju kot! 

Err!!mmg aku men potong2 larh td kan..hilang sabar kot!! Malam ni aku betol2 tension!!!

Aku ni asyk tension je kn??? Xphm btl… mne x tension nye… fikir mcm2 sgt… ermm… xpela… ulang tahun hubungan aku dengan dye pun da nak dekat..

aku xtaw nak bg ape…tp aku harap dye terima je ape yg aku bakal bg nnti.. nak buat surprise kt sne pun da xblh da..sbb xde kerjasama dr dye..mklum la kteorg tengah gaduh lagi..

tapi..gaduh ke?? Aku xanggap pun kteorg gaduh..aku anggap dye merajuk,,n marahkan aku je,,, yela..aku ni kn asyk buat slh je…maklum la…Aku Hanya Wanita Biasa Yang Sering Melakukan Kesilapan.. walau dye marah aku mcm mne pun, rasa sayang aku kt dye xpnh kurang walau sebesar zahrah sekali pun… (ayat nak poyo je) hahaha!!…
Tapi serius aku terlalu rindukan dye… rindu sgt…da 3 ary 3 mlm dye xmsg aku… berat badan aku pun da turun 3 kg.. (hehehe…xselere makan la ape lagi an) rindu sangat kt dye…aku nak call..tapi takut…dye garang…. Msg pun xblas..ni kan pulak nk jawab aku call?? Hurm… xpe…aku sabar je..minggu depan aku turun Merlimau Melaka! Hurey!! Tp nk ke dye jmpe aku?? Dye kn tgh marah.. dengan ego nye.. takut……….. dye garang mcm singa... :(
Smua ni sbb gurauan mmbe dye tu!! Eeeiii!! Punca!!! Tapi aku xsalahkan dye...aku yang salah melayan.... aku ni mmg asyk cari masalah je kan..........  Dye plak siap sound mmbe dye tu….. mmg mrh sgt.....
 mmbe dye tu selaku budak rumah dye… tapi smpai jd mcm ni?? Aku pun xsangka….. aku btl2 xtaw disebalik 50sen tu ade ape..ttbe je mlm tu dye marah2 aku.. lepas tu merepek2 je.. bile aku ngadu sakit dada ke ape..dye marah aku balik…dye kate ubat malas makan..tapi sakit ngadu ngan org… sedih taw x ble nak mengade2 ttbe kne marah..lpas tu aku merajuk la xnk ngadu da ngan dye..

ingat dye nk minx maaf  ke nk pujuk..rupenye dye suh aku pegi ngadu ngan kawan dye yg komen2 gmbr aku ptg tu…kecewa gler!! tu tandanya cemburu or sakit hati ye?? Ermm..aku teros snyp… malam tu aku pgi klinik.. pastu dye msg merepek2 lagi..pasal klau xde jodoh la ape… elok doktor dengar nadi jatung aku slow je..ttbe laju gler mcm nk tercabut… nak taw dye kate ape?? Dye kate “syg…klau kte xde jodoh jgn merana sebab cinta ye..jodoh kt tgn Tuhan kan..” ttbe dye kate mcm tu..selame ni pnye la sbuk nk pertahankan sme2..ni?? rupenye dye tgh marah aku dengan kata2 kawan dye tu…. Sbb aku melayan… aku taw ni pun esoknye..ble aku tnye sndiri kt mmbe dye tu..mmbe dye plak da xnk kacau aku lagi..dye minx maaf… xnk kacau lagi tu ok la…tp masalah aku ngan dye xok lagi..nk bla mcm tu je…tolong la dulu an… ermmm….. sekarang aku xtaw nak buat ape lagi…aku da pujuk..da minx maaf…tapi dye tetap mcm tu… tu la…ble berjauhan mcm  ni la jadinye…dulu mse dekat xde la syk nak gaduh je......

xde la asyk nak fikir bukan-bukan je… ape lagi yg aku patut buat ni…… dye marah aku lagi…dye ckp aku knal mmbe dye tu xsmpai bpe bulan..tp aku layan dye mcm da lme knl…kadang2 ble dye tdo ke.main takraw aku bosan aku layan mmbe dye tu… dye la kate… tp mne ade layan sgt… aku layan pun sbb aku pk dye mmbe org yg aku syg..klau ade pape hal kan sng aku tnye mmbe2 dye je… tp bkn mmbe dye sorg yg tu je aku layan komen dye..mmbe2 dye yg lain pun sme..xkn ngan mmbe pun nak cemburu?

Ermmm…yela…aku da taw da ape yg dye xske…lpas ni aku janji xbuat da…. Lagi 1 dye xske aku cnfirm org add aku kt fb..lagi2 org yg aku xknl…dr dulu aku jnji nak remove.. aku da remove da.. tp sehari 10orang… penat kot…  sebelum ni da nak cecah 5ribu, sekarang da  tnggl 4ribu lebih je…aku da remove ramai da yg aku betul2 xknl…  aku janji nak jadi yg terbaik untuk dye… asalkan dye xmarah lagi….. aku xde spe2 pun selain dye… aku ade dye sorg je… tp knpe kadang2 dye xpercaya kt aku?? Jahat sgt ke aku ni???? Aku rindu sangat kt dye...rindu sangat2… aku nak kteorg mcm sebelum ni… dye romantic sgt… penyayang…  ske sgt ambik berat pasal aku….

Sayang!! Orang rindu sayang larh!!! Dah la tu!! Orang minx maaf!!!!! Jangan larh marah lame2…tiap2 malam sebelum tido orang nagis je ingat kat syg..sayang xkesian kt orang ke sayang!!!!!! :(




4 comments:

Dayana Z said...

sye bce ni sye bole rse sakitnye cmne cik aishah, be strong oke! yg pnting, ayat bf cik aishah bg tu bt0l, and jodoh pun rahsia Allah,
saya bru 18, tp sye pegang kata2 tu sbb xnk kcewa kalau apa2 jd :),
Allah lebih tahu apa yang terbaik utk kte,
ppe pun, cpt2 la berbaik sblum anniversary :D!

ooh yea, klu akk nak header/banner/follow button murah2, tengok kt blog
http://ddbshop.blogspot.com
yea :D

Prince said...

"nice entry ..:) kawan2....jom join contest ni... kowang berpeluang menang rm1oo.. cubela..."

Cik Aishah said...

dayana:tu la...sakit sangat.. tapi akak kuatkan jugak nk hadapi...mungkin ade hikmah kan :) ok..nnti akak tgk k.. thanks sudi bace entry akak.. ^^
prince: thanks sudi jengkuk2 entry ni..nnti sy jengkuk2 contset kamo ye.. :)

Dekcik said...

sabar lah yer..nurul kene agy teruk..
owg fitnah..

Post a Comment